Gamsi
NOVICE

Prikazano: 1 - 20 od 692 zapisov
Stran  1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
16. 9. 2019, Karlo Herbert Ritonja (1942 - 2019)

Sporočamo vam žalostno vest, da nas je po hudi bolezni zapustil dolgoletni član GRS Koroške Karlo Hubert Ritonja.
5. 9. 2019, Zaključek akcije Gremo v hribe 2019
  K sodelovanju v letošnji akciji Gremo v hribe, ki že deseto leto poteka pod pokroviteljstvom Pivovarne Laško, smo bili povabljeni tudi gorski reševalci. Dogodki so se odvijali na petih različnih lokacijah in sicer na Dobrči, v Mojstrani, Planini Razor, Vogarju in Šmohorju.
31. 8. 2019, Angel Ozebek – Azi (1953 – 2019)

Nič.
Nov dan.
Iskanje smisla bivanja v tišini.

Šumenje v glavi.
Nikogar,
ki z besedami predrami, ni.

Le jaz in ti,
prelestna,
a v primerjavi z mano, večna.
(Rada Polajnar: Gora)

21. 8. 2019, Zagovor doktorske disertacije - Jurij Gorjanc

V sredo, 14. avgusta 2019 ob 14:00 uri je v sejni sobi na tajništvu Medicinske fakultete, Ljubljana asist. mag. JURIJ GORJANC, dr. med. zagovarjal doktorsko disertacijo z naslovom »Mehanizem z mrazom izzvane vazodilatacije kot napovedni dejavnik za dovzetnost omrzlin pri alpinistih«
19. 8. 2019, Spet dve reševanji Postaje GRS Tolmin
  Nesreče v Posočju se v teh avgustovskih dneh kar vrstijo in ni ga dneva, ko se po dolini ne bi slišalo zavijanje siren. Tudi tistih, ki so nameščene na vozilih gorskih reševalcev Postaje GRS Tolmin.
17. 8. 2019, Postaja GRS Tolmin - četrtek,15.08.2019
  Topel, če že ne kar vroč četrtkov poletni dan je na ceste zvabil kolone turistov, ki so na ta praznik prišli uživat lepote Soške doline. Le polna luna na koledarju nikoli ni obetala nič dobrega in tudi tokrat se ni izneverila.
5. 8. 2019, Treningi vodnikov reševalnih psov 4.7.2019
  Enkrat mesečno, ponavadi v nedeljo, se vodniki reševalnih psov dobimo in izvedemo zanimiv in razgiban trening iskanja pogrešanih. Predzadnji trening je bil 30. junija 2019 nad Dovjem. Prelepo vreme in močna udeležba prijateljev iz različnih kinoloških društev sta nam omogočila raznolik in dober trening.
29. 7. 2019, Reševanje padalca na Ozbenu nad Drežnico
  V sredo, 24.07.2019 je operativec na Regijskem centru za obveščanje aktiviral reševalce Postaje GRS Tolmin za reševanje padalca na Ozbenu nad Drežnico. Padalec je zaradi prenizke višine leta s padalom pristal na vrhu krošnje in nepoškodovan obvisel 20 m visoko.
9. 7. 2019, Nova zgibanka Varneje v gore poleti
  Planinska zveza Slovenije je v sodelovanju z Gorsko reševalno zvezo Slovenije pripravila dvojezično zgibanko z napotki za varnejši obisk gora poleti.
2. 7. 2019, Novinarska konferenca GRZS
  NK GRZS bo v sredo, 3.7.2019 v prostorih Letalske baze Brnik.
19. 6. 2019, Dan gorskih reševalcev 2019 - Mojstrana
  Letošnji Dan gorskih reševalcev je bil v soboto, 15. junija, v Mojstrani. Organizacijo so prevzeli člani domače GRS. Dogajanje se je odvijalo v okolici Planinskega muzeja in steni Grančišča. Povezano je bilo z akcijo Gremo v hribe našega sponzorja Pivovarne Laško in Muzejske noči Slovenskega planinskega muzeja
10. 6. 2019, Dan gorskih reševalcev 2019
  Dan gorskih reševalcev bo v
soboto, 15.junija 2019 v Mojstrana.
10. 6. 2019, Vaja iskanja pogrešanega padalca
  Zjutraj na pozivnike prileti sporočilo - Iskalna akcija v Završnici,zbor Smokuški most TAKOJ.
Na zbirnem mestu izvemo, da od včeraj pozno popoldan pogrešajo padalca in od vecera se njegovega očeta, ki ga je šel iskat.
10. 6. 2019, Okrešelj - spominska slovesnost
  V soboto 8. junija smo se že 22. leto zapored spomnili tragične nesreče, v kateri je v gorah nad Okrešljem življenje izgubilo pet gorskih reševalcev. Lepo vreme je še dodatno botrovalo temu, da se je pri spomeniku zbralo lepo število sorodnikov, prijateljev, znancev in seveda kolegov gorskih reševalcev.
5. 6. 2019, Dan varnejšega gibanja v gorah, 11.6.2019
  Gorska reševalna služba Ljubljana v sodelovanju s Športno zvezo Ljubljane prireja Dan varnejšega gibanja v gorah v letnih razmerah, ki bo v torek 11.6.2019 ob 14.30 uri na Turncu pod Šmarno goro. Parkiramo v Vikrčah, vrh klanca na levi strani ceste (desno je odcep za Pogačnikovo pot na Grmado), ob zeleni plastični ograji.
4. 6. 2019, Posredovanji v Radovni in Begunjščici 03.06.2019
  Pozno popoldan začnemo z iskanjem izgubljene osebe v Radovni, ki je po prometni nesreči odšla neznano kam.
Posredovanje uspešno zaključimo, osebo predamo v oskrbo zdravstvenemu osebju in ravno ob zaključevanju intervencije pride nov poziv za reševanje v severnem pobočju Begunjščice.
30. 5. 2019, Spominska slovesnost na Okrešlju 2019
  V soboto, 8. junija 2019, ob 10. uri vas Društvo GRS Jesenice vabi na spominsko slovesnost k spominskemu obeležju na Okrešlju.
29. 5. 2019, Ogled proizvodnje smuči ELAN
  Danes, 28.5.2019 smo se člani in članice GRZS udeležili predstavitve proizvodnje smuči v podjetju Elan. Na pozivu vsem društvom ter postajam se nas odzvalo dvanajst.

29. 5. 2019, 22. tek na Krim
  GRS Ljubljana je v nedeljo 26. maja 2019 organizirala tradicionalni Tek na Krim. Tik pred štartom v Vrbljenah je sonce prebilo jutranjo meglo in tekmovalci so se pognali proti vrhu Krima, kamor so najhitrejši pritekli v slabih 41 minutah.
24. 5. 2019, Reševanje v zvoniku cerkve v Jereki

Ura kaže pozno popoldne, ko telefon zazvoni s tisto melodijo, ki je rezervirana za reševanja. Na ekranu se izpiše nenavaden kraj reševanja - ZVONIK JEREKA.