Sondiranje, foto: Vili Vogelnik
Iskanje
NOVICE

Prikazano: 41 - 60 od 466 zapisov
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
13. 11. 2016, Koledar Gorske reševalne zveze Slovenije - prispevek Skladu Okrešelj
  Ob obletnici najhujše nesreče slovenskih gorskih reševalcev v steni Turske gore, je Gorska reševalna zveza Slovenije pripravila koledar za leto 2017, ki skozi fotografije ponazarja raznoliko, a tudi nevarno delo, gorskih reševalcev. Na vas se obračamo s prošnjo, da za vaša poslovna darila za leto 2017 izberete naš koledar ter tako prispevate sredstva v Sklad Okrešelj. Vsa sredstva, ki jih bomo zbrali s prodajo koledarja, bomo namenili nadaljnjemu uresničevanju našega poslanstva. Na koledar je možna umestitev logotipa vašega podjetja.
13. 11. 2016, Mojstri v učnem centru GRZS
  Okoli učnega centra gorskih reševalcev je vedno vrvež. Če ne potekajo vaje, se novinci dokazujejo med izpiti tehnik reševanja, mojstri pa obnavljajo objekt ob tem.
11. 11. 2016, Srečanje veteranov Gorske reševalne zveze Slovenije
  Kamniški gorski reševalci nocoj v v gostilni Repnik gostijo svoje starejše gorsko reševalne kolege, gorske reševalce veterane iz cele Slovenije, ki so se, kot vsako leto, srečali na svojem rednem letnem srečanju.
1. 11. 2016, 70 letnica GRS Mojstrana
  Dne 28.10.2016 je bila v telovadnici OŠ 16. decembra v Mojstrani proslava ob 70 letnici delovanja GRS Mojstrana. S prireditvijo smo sklenili več dogodkov, na katerih smo člani predstavili delovanje društva. Konec avgusta smo s prikazno vajo sodelovali v sklopu Aljaževih dni na vlečnici v Mojstrani. Izdali smo tudi zbornik, v katerem je zajeto delo službe, nekatere reševalne akcije, zanimivi dogodki in pesmi.
28. 10. 2016, Gorski reševalci s pogledom v prihodnost
  Kongres IKAR 2016: V času od 18. do 23. 10. 2016 je v Bolgariji, Borovets potekal vsakoletni kongres IKAR. IKAR je mednarodna organizacija, ki združuje organizacije na področju gorskega reševanja, strokovnjake s področja lavin, medicinsko stroko, strokovnjake iz različnih področij reševalne tehnike in tehnike za varnejše obiskovanje gora, vodnike lavinskih psov ...
28. 10. 2016, GRS Bovec - Paklenica 2016
  Nekateri člani Društva gorske reševalne službe Bovec smo prejšnji delovni teden predčasno zaključili že v petek zjutraj ter se podali proti Dalmaciji. Iz prejšnjih let je trem pohodnikom ostal še manjši del neprehojene poti čez Velebit, ki se konča v Paklenici. Planiran je bil že za lansko leto, vendar nas je glavni pobudnik pohoda po Velebitu prezgodaj zapustil. Pohod smo letos zaključili z mislijo nanj.
24. 10. 2016, Ludvik Juvan (1936 – 2016)
  Umrl je Ludvik Juvan - Ljubo, član postaje GRS Ljubljana. Po poškodbi noge je bilo njegovo aktivno sodelovanje omejeno.
24. 10. 2016, Pohod treh društev GRS Mojstrana, Kranjska Gora in Rateče
  Leto je naokrog in zopet je prišel čas za že tradicionalni pohod treh društev v naši dolini. Letos je za pohod poskrbelo društvo GRS Kranjska Gora.
Ob 8:00 smo zmenjeni v Srednjem vrhu od koder se odpeljemo Za lep vrh do lovske koče, kjer pustimo naša vozila. Tu se preštejemo in ugotovimo, da nas je devetnajst in dva štirinožca Brin in Moon.
19. 10. 2016, Pojasnilo v zvezi s člankom Stisnem mu roko in takrat vem, da je resnično konec
  V zvezi s člankom »Stisnem mu roko in takrat vem, da je resnično konec«, ki je bil objavljenim na tej spletni strani in kasneje umaknjen sporočamo:

Članek ni bil izjava za javnost, temveč oris, v katerem je izpovedano osebno čutenje in doživljanje reševalca v fizično in psihično izjemno težki, zahtevni ter nevarni intervenciji.

19. 10. 2016, Tudi to se lahko zgodi
  V sredo 12. oktobra smo ob 19.49 prejeli klic Regijskega centra Koper, s katerim so nas obvestili, da dva tuja plezalca v veliki Osapski steni potrebujeta našo pomoč. Kaj to pomeni v tem letnem času, nam je znano, zato smo nemudoma poslali predhodno ekipo, ostali pa smo hiteli še s tremi službenimi vozili. Na križišču za Kastelec smo se srečali z gasilci in skupaj odšli do roba stene.
17. 10. 2016, Otroci se učijo pomagati - zaključek 2. faze projekta
  Dne 14.10.2016 je predsednik GRZS Igor Potočnik v prostorih FZJ (Fakultete za zdravstvo Jesenice) podelil priznanja študentkam-moderatorkam, vodji projekta, vozniku-spremljevalcu ekipe in dvema predavateljicama FZJ, ki so sodelovali v projektu GRZS, FZJ in URSZR - Otroci se učijo pomagati, v obdobju 2015-2016. Sponzor projekta v tem obdobju je bila Zavarovalnica Triglav d.d.
10. 10. 2016, 16. Spominski pohod
  V spomin na preminule reševalce GRS Bohinj v nedeljo, 16. oktobra, vabimo na tradicionalni, že šestnajsti pohod po Fuž'narskih planinah in vrhovih.
4. 10. 2016, Postaja GRS Tolmin - nesreča kajakaša na reki Soči
  V ponedeljek 03.10.2016 se je na reki Soči nekaj po 14. uri zgodila nesreča. Okoli 200 m pod Otono se je na brzicah s kajakom prevrnil 57 letni nemški državljan. Trak rešilnega jopiča se je, tako so povedali prijatelji, zataknil med skale in kajakaša zadržal pod vodo. Dobrih 10 minut so se prijatelji trudili, da so ga izvlekli na kopno in ga pričeli oživljati.
29. 9. 2016, Iskalna akcija Planica
  Ponedeljek je vsaj zame službe prost dan, ena od prednosti dela v turnusu. A kljub prostemu dnevu dela okoli hiše nikoli ne zmanjka. Celo hribom se odpovem ta dan.
27. 9. 2016, Vaja Glinščica 2016
  V soboto, 24.9 smo se člani postaje GRS Tolmin, skupina Ajdovščina (z okrepitvijo iz Tolmina), udeležili skupne vaje z Italijani v Glinščici. Tržaška postaja (Soccorso alpino Trieste) je namreč za proslavitev 60. obletnice delovanja, organizirala dvodnevno vajo v dolini Glinščice, na katero je povabila tudi nas, ter postajo Sappada iz Karnijskih Alp.
21. 9. 2016, 45. Targa d'argento
  V Pinzolu (Trentino) je bila v soboto dne, 17.9.2016 podelitev priznanja Targa d'argento del Premio Internazionale della Solidarietà Alpina. Od leta 1972 jo podeljujejo posameznikom in organizacijam za prostovoljno humanitarno delo.
18. 9. 2016, Jože Žvokelj (1934 – 2016)
  Po težki in dolgotrajni bolezni nas je zapustil gorski reševalec in inštruktor gorskega reševanja Jože Žvokelj.
14. 9. 2016, Dan varnejšega gibanja v gorah v kopnih razmerah
  Gorska reševalna služba Ljubljana organizira v sodelovanju s Športno zvezo Ljubljane
Dan varnejšega gibanja v gorah v kopnih razmerah
v soboto, 1.oktobra 2016 z začetkom ob 9.uri v predavalnici Policijske akademije v Tacnu. Zbor na parkirišču pred Akademijo.

13. 9. 2016, Zahvala in naš poklon znanju ter sposobnostim
  Časopisna hiša Delo, redakcija Slovenske novice, se iskreno zahvaljuje članom različnih postaj GRS, ki so se vključili v spremljevalno moštvo našega tradicionalnega pohoda Sto žensk na Triglav.
12. 9. 2016, Janez Vilč (1941-2016)
  Bil je zdravnik, zdravnik z voljo pomagati, z ogromno telesno močjo in občutkom za človeka. Njegov stanovski tovariš Jože ga je pripeljal leta 1972 v vrste reševalcev postaje GRS Celje. Takoj smo videli in vedeli, da je »pravi« v naši sredini.