Sondiranje, foto: Vili Vogelnik
Iskanje
NOVICE

Prikazano: 181 - 200 od 466 zapisov
Stran  <<   <   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   >   >>
26. 6. 2015, Če že rešujemo v čisti jebi, bomo pa še piknik imeli v čisti jebi ...
  20. 6. 2015: V mesecu juniju se je uradno začela planinska sezona in nujno je, da svoje znanje osvežimo tudi gorski reševalci. Tokratno vajo smo načrtovali na balvanih v Kurji dolini, vodil jo je Jernej Lanišek ob pomoči ostalih inštruktorjev in reševalcev.
23. 6. 2015, Spomin na Brino

Ko si otrok želi psa, si ga želi z vsem srcem. Upa, da bo v njem našel zvestega prijatelja, navihanega pajdaša, ali zgolj bitje, ki mu bo lahko posvetil svojo skrb in pozornost. Vendar je tistega večera v naše življenje vstopilo veliko več, kot si majhen otrok sploh lahko predstavlja.
In tam je čepela ... puhasta, črna kepa ter se prestrašeno stiskala v kot. Moja neskončna želja na štirih tačkah - Brina.
21. 6. 2015, Reševanje Hrvatov pod Begunjščico

Skupina hrvaških pohodnikov je v sobotnem popoldnevu doživela neprijetno izkušnjo na pobočju 2060 metrov visoke Begunjščice. Četrt pred tretjo popoldan so na številko 112 sprejeli klic ...

15. 6. 2015, Letna vaja reševalcev Postaje GRS Tolmin
  V soboto, 13.06.2015 smo tolminski gorski reševalci izvedli usposabljanje iz letne tehnike reševanja. Tokrat smo se odpravili v Tolminska korita, v hladno sotesko reke Tolminke, kar je bilo glede na visoke dnevne temperature kar pričakovana odločitev. Tudi osnovna tema usposabljanja je bila prilagojena soteskam - žičnica.
15. 6. 2015, Vaja Društva GRS Jesenice iz letne tehnike reševanja na Vršiču
  V soboto 30. 5. 2015 smo izvedli vsakoletno usposabljanje oz. izpopolnjevanje iz letne tehnike reševanja. Vrvno tehniko smo "vežbali" v gladkih ploščah nad in pod bunkerji, z GPS-om in njegovo uporabo pa smo se spoznavali na melišču pod Mojstrovko.
15. 6. 2015, Letni tečaj Društva GRS Rateče
  V petek, 5. 6. in v soboto 6. 6. 2015 smo izvedli tečaj poletne tehnike reševanja. V petek smo ponovili vse manevre dviga in spusta pod obremenitvijo z uporabo Petzl Grillon-a, prehode vozla in pa uporabo Petzl ID-ja.
14. 6. 2015, Drobni koraki za veliko doživetje
  Fantje iz GRZS znajo potrpežljivo kazati zanimivo in varno gorniško pot tudi najmlajšim.
12. 6. 2015, Letna skupčina avstrijskega Kuratorija za varnost v gorah
  Pomembnejša sporočila iz letošnje skupščine Kuratorija za varnost v gorah Avstrije dne 8.6.2015 v Innsbrucku.
9. 6. 2015, Kako varneje v gore – nasveti za varnejše obiskovanje gorskega sveta
  Prav hitro in z velikim veseljem se bližata poletje in čas dopustov, ko se bomo odpravili vsak na svoj konec, eni na potovanja, drugi na morje, tretji bodo namenili čas ureditvi doma in vrtnarjenju, četrti bodo odšli na počitnice ob reko in po različnih krajih s kolesi ... Nekateri pa se boste odpravili v planine, gore, ki vas in nas s svojo lepoto vabijo, tja pa se odpravimo le primerno pripravljeni in pravilno opremljeni. Lahko se odpravite na krajši dnevni izlet, na daljši pohod ali pa na večdnevno turo - od planinske koče do planinske koče.
9. 6. 2015, Začenja se poletna planinska sezona, PZS in GRZS skupaj za varnejši obisk gora
  Z Dnem slovenskih planinskih doživetij, ki v soboto, 13. junija, s celodnevnim planinskim dogajanjem vabi na Krvavec odrasle, mlade in najmlajše planince ter turne kolesarje, se uradno začenja poletna planinska sezona, ki traja do 15. septembra in v gore privabi največ planincev. Planinska zveza Slovenije (PZS) in Gorska reševalna zveza Slovenije (GRZS) sta na skupni novinarski konferenci danes v Kranju predstavili trenutne razmere v gorah in napotke za varnejši obisk gora, informacije o odprtosti planinskih koč in helikopterskem reševanju v gorah ter dogodke ob avgustovski 120. obletnici Aljaževega stolpa.
9. 6. 2015, Letna vaja v steni
  V soboto 6.6. 2015 se je istočasno s spominsko svečanostjo na Okrešlju, odvijala tudi letna vaja reševalcev društva GRS Mojstrana v severni steni Triglava. Z njo smo poleg udeležbe na omenjeni slovesnosti počastili spomin na reševalce-prijatelje, ki so izgubili življenja pri usposabljanju pod Tursko goro. Vaje se je udeležilo 17 reševalcev društva GRS Mojstrana in gost iz sosednje postaje GRS Kranjska Gora ...

7. 6. 2015, Novinarska konferenca PZS in GRZS pred začetkom poletne planinske sezone | vabilo
  Spoštovane novinarke in novinarji! Pred začetkom poletne planinske sezone vas vabimo na novinarsko konferenco Planinske zveze Slovenije in Gorske reševalne zveze Slovenije, ki bo v torek, 9. junija 2015, ob 11. uri na sedežu GRZS v Kranju.
6. 6. 2015, 18 let od tragične nesreče gorskih reševalcev na Okrešlju
  "Prav je da se spominjamo. Nobelovec Elie Wiesel je dejal, da brez spomina ni kulture, ni civilizacije, ni skupnosti in ni prihodnosti. Prav je, da se spominjamo zaradi žrtev in zaradi nauka, ki nam pokaže boljše izbire v prihodnosti" je prisotne na spominski svečanosti na Okrešlju pozdravil Klemen Belhar.
5. 6. 2015, Intervencija nad Dolenjo vasjo pri Polhovem Gradcu, na območju Kladnika
  Včerajšna vremensko lepa sobota je nekatere zvabila v gore, nekateri so bili po službah, nekateri so kot že večkrat doslej v gozdovih sekali in pospravljali les.....
1. 6. 2015, Poškodba delavca na električnem daljnovodu

GRS Tržič: V nedeljo, 31.5.2015 ob 12:25 smo bili aktivirani s strani Centra za obveščanje Kranj. Na Loki pri Tržiču je prišlo do delovne nesreče, poškodoval se je delavec elektro podjetja na daljnovodnem drogu.
31. 5. 2015, GRS Bovec: poletno usposabljanje 2015
  GRS Bovec: Poletje je pred vrati in tako smo izvedli še eno iz niza usposabljanj gorskega reševanja, tokrat je bila tema vaje tipizirana vrvna tehnika in reševanje v improvizirani reševalni intervenciji oz. alpinistična tehnika.
25. 5. 2015, Vodniki reševalnih psov na Jezerskem 2015
  Med 21. in 24. majem je na Virnikovi planini nad Jezerskim potekal tečaj vodnikov reševalnih psov GRZS. Prisotnih je bilo 30 vodnikov in trije kolegi iz tujine. Kljub tridnevnemu neprestanemu deževju smo izpeljali dober tečaj v oteženih pogojih.

22. 5. 2015, Priprava reševalcev letalcev na poletno sezono

Sierra5.net: Število nesreč v gorah se z bližajočo se poletno sezono povečuje, zato se pod vodstvom Gorske reševalne zveze Slovenije zdravniki reševalci letalci in reševalci letalci nenehno usposabljajo in tako ohranjajo kondicijo ter znanje, s katerim rešujejo življenja. Pri tem jim pomagajo posadke helikopterjev Slovenske vojske in Policije.

22. 5. 2015, Spominska svečanost na Okrešlju 2015
  Letos mineva že osemnajst let od tragične nesreče na Turski gori,
kjer so se v helikopterski nesreči smrtno ponesrečili naši prijatelji gorski reševalci.
21. 5. 2015, Vabilo 18. Tek na Krim
  Vabimo vas, da se udeležite tradicionalnega Teka na Krim GRS Ljubljana, ki je posvečen našim preminulim tovarišem.

KDAJ? NEDELJA, 31. MAJA 2015, OB 9:30 URI

KJE? Vrbljene - Krim (štart bo na hipodromu v Vrbljenu)